Home Nieuws Fiets 22 december met ons mee voor Serious Request

Fiets 22 december met ons mee voor Serious Request

De Stichting Blauw behartigt te belangen van kinderen. Wij doen dit in projecten in binnen en buitenland. Deze projecten zijn te vinden hier op de site.

Wij gaan op 22 december 2017 met een groep sportieve fietsers naar Apeldoorn. Wij starten bij Micosport Lifestyle Centre Roggel, en fietsen rechtstreeks naar het politie paviljoen bij het glazenhuis in Apeldoorn. Wij komen daar aan samen met collega’s uit andere politie eenheden.

Wij doen dat natuurlijk niet voor niets en vragen ons te steunen zodat wij Uw steun kunnen doorgeven.

Wij gaan op 23 december 2017 voor het doel van Serious Request “Breng ze weer samen” spinnen in het politiepaviljoen bij het glazen huis in Apeldoorn. 8 fietsen staan ter beschikking. Voor elk team een fiets. Wij fietsen van 15.00 uur tot 23.00. 8 uur per fiets, dus 8 x 8 uur. Per uur 10 Euro. Bij maximale inzet dus een mooi bedrag van 640 Euro. Jij gaat toch met ons mee op 22 of 23 december !

Opgeven bij Jos Hermans. ( graag voor 1 december )

Wij mogen ook iets voor onze sponsoren terug doen. Onze vrienden van het Nederlands Politie Orkest geven op 19 december in de schouwburg van Sittard een prachtig concert onder de titel Politie in Beeld. Laura Fygi is een van de solisten. Namens hen mogen we  kaarten voor dit concert aanbieden. Zie ook ons bericht.

Kaarten bestellen via Jos Hermans. Tel: 0475 494076 of 06 51173704.

Laten we samen de wereld een klein beetje beter maken en samen in feeststemming dit jaar afsluiten. De Stichting Blauw is een ANBI erkende vereniging. De Belastingen erkennen de gift als aftrekpost.

U kunt Uw bijdragen storten op rekening IBAN: NL 31 RABO 0184 123 151 ten name van Stichting Blauw onder vermelding Serious Request 2017.

Namens Stichting Blauw,

De voorzitter, G. Loose