Home Nieuws PSW Tegelen maakt attenties Tour 2017

PSW Tegelen maakt attenties Tour 2017

Cliënten van AC Tegelen van PSW hebben in het creatief atelier de afgelopen weken gewerkt aan mooie producten van keramiek en houten schalen beschilderd voor de Stichting Blauw. De kunstwerkjes worden aangeboden als attentie op de plekken waar de fietsende politiemensen mogen overnachten. Met veel plezier en trots op het mooie resultaat hebben we de spullen overhandigd aan Gerard Loose.

PSW zet mensen in hun kracht
Dat ieder mens een volwaardige plaats in onze samenleving verdient, vinden wij vanzelfsprekend. Iedereen telt mee is dan ook geen streven maar een uitgangspunt. PSW (Pedagogisch Sociaal Werk) ondersteunt kinderen en volwassenen die begeleiding nodig hebben bij het richting en inhoud geven aan hun eigen leven. Wij bieden ondersteuning bij wonen, dagbesteding, werken, onderwijs en vrije tijd van kwalitatief hoog niveau. Hoe wij dit doen? Door altijd die ene stap extra te zetten en ook écht te doen wat we beloven.
Onze passie kent geen beperkingen